R-SHOP

REBEL Logo

Nápověda  |  Dodací podmínky  |  Reklamační řád  |  Naše slevy  |  Registrace
VYHLEDÁVÁNÍ

NAŠE HRY
Bombarduj!Bombarduj & Chlastej!GanXtaZ!

Promo předměty

SLEVY

SLEVOVÉ AKCE

SBĚRAT. KARETNÍ HRY

Magic: the Gathering

MtG - kusovky

World of Warcraft TCG

Lord of the Rings

Pokémon

Doplňky

SPOLEČENSKÉ HRY

Deskové hry

Karetní hry

Klasické hry

Abstraktní hry

Cestovní hry

Karty - Piatnik

Poker

OSTATNÍ HRY

Hry na hrdiny

Hry s miniaturami

Hlavolamy

REBEL zboží

AKCE TICKET TO RIDE

akce TTR

MINULÉ AKCE

KDE SE DISKUTUJE?

SEZNAM AKCÍ

WoW: kusová karta - Spectral Tiger - LOOT (Fires of Outland)

 

Název: Spectral Tiger - LOOT

Stručný popis: Vzácnost: Loot
Edice: Fires of Outland
Stav: Mint / Near mint

Kategorie:

WoW - kusovky > Ally - Neutral

Přihlašte se pro zvýraznění Vaší ceny.

Kamenná cena: 9799.00 Kč

Bronzová cena: 9799.00 Kč

Stříbrná cena: 9799.00 Kč

Zlatá cena: 9699.00 Kč

Výherní cena: 9599.00Kč (informace zde)

 

Produkt nelze přidat do košíku, je vyprodán.

 

Produkt "WoW: kusová karta - Spectral Tiger - LOOT (Fires of Outland)" právě není na skladě, ale sháníme jej pro Vás a prosíme o trpělivost. Brzy bude zase v nabídce.

Vzácnost: Loot
Edice: Fires of Outland
Stav: Mint / Near mint
Poznámka ke kartě: Tak a je to tady vážení přátelé. Ta nejžádanější karta celého World of Warcraft je tady. Její cena se pohybuje v zámoří nad 500 dolarů a je po ní opravdu sháňka. V obchodech (tedy pokud ji vůbec mají je ještě o nějakou tu stovečku dražší) Kdopak by si něchtěl zajezdit jen s pár vyvolenými na tomto tygříkovi?

!!! Upozorňujeme, že vzhledem k raritě tohoto produktu je prodej možný jen při platbě předem nebo osobně v naší prodejně !!!

Galerie produktu:
Spectral Tiger - LOOT - galerie
Hodnocení produktu:

Hodnotit produkty mohou pouze přihlášení uživatelé!

 

Produkt již hodnotilo: 25 uživatelů

Průměrné hodnocení produktu je:

(4.32 z 5)

Diskuze k produktu:

Diskutovat k prodůktům mohou kvůli spamovacím robotům jen registrovaní uživatelé.

 

vitolee (18:37 - 27.08.2008)
V zahraničí ho koupíš už skoro za dvojnásobnou cenu bohužel... Takže tigr tam FAKT levnější není ! :-)
petrvs (17:05 - 27.08.2008)
husak: až na to, že oslabila, a to cca o dvě koruny za dolar za poslední měsíc, což mělo za následek mj. dobře patrné zdražení výpočetní techniky v řádech stokorun.
Ale jinak máš ve všem pravdu ;-)
husak (11:19 - 27.08.2008)
kup si to z americi tam to mas levnejsi protoze ted koruna posilila tak to pro tebe bude vyhodnejsi :)
Elf helm palace (08:27 - 27.08.2008)
Na to se vykašli ve hře neni nic moc mít krystalovýho tygra co má trochu změněnej hlas řevu, u nás na serveru ho dostal jeden kluk jako odměnu od GM ale nebyl nic moc, si raději pořiď draka za řepku u Neatherwing, tam se aspoň ukáže že si na něj dřel jako pes, obyč. pozemní mount 100% za 10 000,- je blbost, 500g a víc ne!
Vandal (00:57 - 27.08.2008)
Jako letitý hráč WoW mam o tuto kartu obrovský zájem. V případě že jí nekdo vlastni jsem ochoten za ni zaplatit a to do výše 10 tisic Kč v případě nabídky mi prosim napiste. Take care
olikule (14:16 - 08.08.2008)
:-)) nesmysl... ve středu jestli tam nikdo nebyl tak jen protože se ve středu hraje MtG. takže nepřišel nikdo z Magikářů. Hrajeme tam úplně každé Úterý od tří odpoledne a chodí nás tam už docela dost... že bychom byli šmejdi to snad ne. :)) Pak od sedmi večer chodíme hrát ještě jinam. Od Září se bude hrát i v Pondělí.. Přijdeš někdy teda?
Radek (16:37 - 08.08.2008)
Stop přátelé, v této diskuzi pokračujte systémovou nebo jakoukoliv poštou, ale ne tady !!!
Elf helm palace (04:07 - 08.08.2008)
šli sme do Balrogu, ve středu, kdy mělo bejt otevřeno, nikdo tam nebyl =oD šmejdi, ale šli sme hrát MtG, to už je klasika jsou nej =o)
vitolee (21:49 - 07.08.2008)
Elf helm palace: a chodíš někam hrát v Plzni? :-)
Elf helm palace (15:22 - 07.08.2008)
trpaslík nikdy nevleze na nic jiného než na Rama nebo na grifa =oD fuj kočky, jsou pro špičatý uši =oD jako zahrát bych si zahrál, vypadnul bych hnedka balík mam jen tak =oD ale zkusil bych to ale Plzeň a Zlín je trošku dál od sebe =oD
Elf helm palace (04:30 - 07.08.2008)
to 10 000,- stát nebude =oD pak je tu možnost koupt lepší bednu( pc ) orig WoW a hrát a ofíku, tohle je muj plán, teď si vydělam nějaký money a budu prodávat kolo takže si koupim pc =o) a budu konečně na ofíku =o)
Radek (09:20 - 07.08.2008)
Tak přijeď 30.8. na turnaj do Zlína a za 100,-Kč startovného si tady tohoto krasavce můžeš vyhrát a to se pak na tom ofiku bude hrát :-)
husak (23:20 - 06.08.2008)
ja bych si za ty penize koupil novej model microscopu (skutecnej ne deckej) kterej vazi 20kg. a je to skoro jako pocitac mate tam databazy ruznych microbu a tak bodobne a muzete se na to dicvat obrazovkou a i normalnim kukatkem :)zjisti vam to slzeni ruznych latek ..............
ach .............. uzasna vecicka:D
Elf helm palace (21:44 - 06.08.2008)
já bych si za ty prachy koupil třeba nějakej levnější mox alespoň near-mint =o)
Hell (18:12 - 06.08.2008)
Je sice pěkné, že budete jeden z vyvolených, kteří mají v ingame Spectral Tigera, ale 10.000 KČ, to už je přeci jenom moc. Je to samozřejmě pěkný pocit, ale už jenom zkusit si uvědomit, co je možno si koupit za tolik peněz by vás odradilo ..
Thrall (15:06 - 21.04.2008)
Přesně.
husak (17:36 - 04.03.2008)
falagar:zalezi kde to bude vyhodnejsi ,takhle drahou kartu je dobre si promislet(ale jestli si tim mislel ze bych se spiknul proti rebelu ,tak to tedy ne, to je ta nejlepsi stranka tadytoho typu kterou znam.
Falagar (17:07 - 04.03.2008)
husak: V Am. jsou všechny karty vždycky levnější - je to jen čistě o tom, zdali ti stojí za to objednávat od nich vs. od nás...
husak (13:18 - 04.03.2008)
ale podleme to bude levnejsi v americe , jako v zdycky ale posudte sami.
Memphis (09:17 - 04.03.2008)
Trochu jsem googlil a je to pravděpodobnost zhruba 1:580 že ho rozbalíš v boosteru. Prý...:)
husak (21:25 - 03.03.2008)
elvish champion:dase najit v boosteru ale musel bis mit strasne velke stesti
Elvish Champion (20:59 - 03.03.2008)
wow nehraju ale zajímalo by mě ,to jestly se tato karta LOOT da vybalit normálně v boosteru?
Memphis (19:16 - 03.03.2008)
dudasek: Ano, pod stíracím polem je kód, za který si v online hře World of Warcraft můžeš "koupit" právě takového tygra, jaký je na obrázku. Nejde o to jak je silný, jak je pěkný atd., ale jde o to, že je jich jen "pár" na světe (stovky, možná tisíce?) - takže když si ji koupíš, máš jistotu, že budeš na daném serveru "fakt hustej týpek"...:)
dudasek (18:41 - 03.03.2008)
napište mi pro neznalého WoW:....Loot je asi hodně vzácná....ale v čem tkví ta vzácnost?pod tím stíracím polem je nějaký kód?a co za něj "koupím"???
husak (18:07 - 03.03.2008)
mam tu kartu doma v obicejnym provedeni a reknu vam, kupovat kartu ktera ma stejnej utok a zivoty, to je proste nehoraznost. jako spravny chovatel plazu bych si za to tomohl koupit 10 gekonciku nocnich ( skvrnitych )
Memphis (17:23 - 03.03.2008)
Poté, co jsem zhlédl pár fanatických online WoWkařů i chápu...:)
husak (17:11 - 03.03.2008)
to je az moc predrazeny , nechapu jak si to muze nekdo koupit
Elf helm palace (09:34 - 03.03.2008)
jj, kdo by chtěl jezdit na tygrovy, kdyby to byl tak "Spectral Ram" tak nic neřeknu :)
Sebeji (15:47 - 02.03.2008)
Nebýt toho, že je jich tak málo kusů, tak by ta cena byla o hodně nižší. Jo.....jinak ty prachy bych za to nikdy nedal :)
Alex667 (14:34 - 23.02.2008)
Swift Nether Drake není za reputaci, je to cena pro Arena támy co se za sezonu umístí jako první. Za reputaci muzes dostat maximalne nomrlaniho netherwing drake
Cipísek (23:55 - 21.02.2008)
:D
Memphis (20:37 - 21.02.2008)
Ne nadarmo vznikla legendární "Cipískova neviditelná ruka trhu"....:))
Cipísek (16:44 - 21.02.2008)
hmmm, wowku jak karetnimu tak online nerozumim mnoho:)ale trochu se vyznam v ekonomii, marketingu a fungovani trhu a muzu ti rict, ze kolik bys za to dal ty sam, nema na cenu velky vliv:))) (nemylsim to spatne nebo osobne, jen me to ted tak napadlo:)Mozna mas totiz pravdu, ale to ja nemuzu vedet:)
Dablik (09:53 - 21.02.2008)
:o) nevim ja kartickam zatim az tak nerozumim ale kdy bych to mel brat jako hrac TCG tak za to dam max 50kc:o) ale kdy bych to mel brat zase jako hrac online wowka tak bych za to nedal asi nic protoze je podle me lepsi Swift Nether Drake na ktereho si udelas repku za par tydnu nebo pak Peep the Phoenix ktery je uz trosku krapek tesi sehnat ale nic neni nemozne kamos ho ma:o)
Cipísek (09:18 - 21.02.2008)
Já jen takovou drobnost... myslím si, že u deskové hry je potřeba hodnotit tu hru jako takovou, u TCG je to problem, nikde tu neni k prodeji "Magic" "WOW" LOTR" nebo treba "POKEMON" ale jednotlive boostery, startery, karty... A hodnoceni by IMHO melo vyjadrovat kvalitu (nebo kvalita/cena, nebo graficky vzhled nebo proste to podle ceho ten zakaznik hodnoti) spise teto karty/boosteru teto edice/ tohoto PCD nebo fatpacku...

Ciste muj osobni nazor, ale podobnou debatu bych tim rozviril velmi nerad, tak me klidne ignorujte:)
spajdr (23:13 - 20.02.2008)
Koupím tigera :-) nemáte někdo?
petrvs (12:43 - 25.08.2007)
Radku, netřeba se omlouvat za to, že Miloush = Radek.
Spíš jsem v tom cítil jistý střet zájmů, připodobnil bych asi k případu kdy bývalá ministrině školství poslala svoji doceru na soukromou specializovanou školu. Ano, jako soukromá osoba klidně může, ale protože byla současně ministryní školství, jednalo se o poměrně kontroverzní rozhodnutí (které se také setkalo s vlnou nevole).
Tvoji situaci a přístup jsem chápal obdobně. I když vyjádříš svůj názor jako soukromá osoba (zákazník), vím, že jsi současně prodejcem a proto mě Tvá slova mrzela - protože se tady argumentovalo odrazením kupujících.
Dobrá tedy; pokud píšeš, žes měl na mysli zájemce o hru a nebavíme se tedy o kšeftu, ale pouze o hře (která se mně osobně nelíbí, nejedná se o alergii, ale pouze si na zakládě osobní zkušenosti nemyslím, že je ta hra dobrá a uděluji tedy nízké hodnocení spojené v tomto konkrétním případě s nehorázně vysokou cenou [kterou ale chápu a z obchodnického hlediska nezbývá než poblahopřát jak výrobcům, tak celému distribučnímu řetězci]).

OK tedy, tím bych to považoval za uzavřené...
Laďa (13:32 - 25.08.2007)
Tak když se všichni vypovídali, bylo by asi dobré napsat stanovisko REBEL shopu k hodnocení produktu:
"Hodnocení produktu je naprosto svobodná věc. Každý ať si tak činí podle jakého kritéria chce. Nehodláme zavádět žádnou regulaci."
P.S. Pokud by někdo schválně potápěl produkty nízkým hodnocením v rozporu se svým svědomím, což se doufám neděje, neriskuje nic jiného než pohrdání z naší strany, které ho ovšem nijak neohrozí a nezpůsobí mu žádnou újmu...
Miloush (12:26 - 25.08.2007)
Opravdu netrpím rozdvojením osobnosti, můj záměr jsi evidentně nepochopil. Píšu na svůj prapůvodní nick, abych dal najevo svůj OSOBNÍ názor. To, že obchodník Radek Novák a Miloush je jedna a ta samá osoba je známé hodně lidem a rozhodně se za to nehodlám omlouvat. Koneckonců kdybych chtěl anonymní poznámku, můžu si založit nový účet, který nikdo nezná, že? Tvůj přínos pro tento shop jsem ničím neznehodnotil a jsem za něj vděčný. Uznávám, že jsem místo kupující měl napsat zájemce, aby bylo lépe poznat, co jsem měl na mysli. Psal jsem to ne z pohledu prodeje, ale zájmu o hru samotnou. Je mi líto, že jsi to pochopil jako útok na Tvoji osobu, ale byla to jen kritika přístupu k hodnocení.
petrvs (11:41 - 25.08.2007)
Ano, uznávám, argumenty jsem trochu pomíchal. Čátečně mluvím o WoW, částečně o této konkrétní kartě. Předpokládám, že inteligentní člověk si s tím poradí (poslední odrážka patří celému WoW).

Pokud pan Radek Novák netrpí rozdvojením osobnosti, může si své přezdívky střídat jak chce, což ovšem nemění nic na faktu, že je obchodníkem Rebelu - tj. člověkem, kterému dávám vydělat tím, že od něj nakupuji zboží.
Navíc je to člověk, kterému jsem dokonce s jeho prací nezištně pomohl, byť jen jednou (a naposledy), a kterému zákazníky spíše přihrávám.
Od takového člověka tedy očekávám adekvátní vystupování 24h denně a oprávněně se domnívám, že pokud chce vydělat, potřebuje víc lidí "nedejbože podobných jako jsem já".
Je mi jedno, že zde na této diskuzi jedná pod svoji zákaznickou identitou, protože je to stále stejný člověk.
Memphis (11:28 - 25.08.2007)
petrvs: Proč všechno tak překrucuješ? Miloush a ostatní tady hovořili o "kartách WoWka" a ty všechno vztahuješ na tohoto Spectral Tigera, asi aby ses lépe obhájil, že? To bych ještě pochopil, ale proč proboha bereš Miloushovi "právo na vlastní názor", kterým se tady celou dobu oháníš. A to že tento názor napsal za "Miloushe" dává jasně najevo, že je to jeho názor a ne nějaké oficiální stanovisko REBELu, takže tvůj poslední odstavec přejdu se širokým úsměvem...:)
petrvs (11:17 - 25.08.2007)
Miloushi (alias obchodníku Radku?) - v případě této LOOT karty je hodnocení produktu irelevatní, to se snad shodneme:
- už jen proto, že dvanáctiletý klučík těžko utratí tolik peněz za takovou kartu
- podívej se na celkové hodnocení: 4,65/5 - to se Ti zdá tak málo aby to někoh odrazovalo?
- celá tahle diskuze je nesmyslná, protože produkt už je prodaný
- Tvůj názor, že je mé hodnocení nesmyslně nízké můžu stejně dobře kontrovat tvrzením, že Tvé je nesmyslně vysoké - kde je pravda?
- hodnocení produktu by mělo být pouze dílčím ukazatelem a v případě WoW se jistě najde dost hráčů, kteří stejně jako v tomto případě svým hodnocením zkorigují průměr zpackaný neetickými diletanty jako já (a nedejbože i mně podobnými)

Závěr: Rebel nechť hodnocení zruší, případně umožní, podobně jako je tomu na BGG, hodnocení časem změnit, neboť i názor se může časem změnit.
Jinak budete muset počítat s i tak škodlivými elementy jako jsem já...

PS: Vzhledem k faktu, kolik jsem na tomto shopu utratil peněz, mě slovní invektivy ze strany Rebelu trošku zaráží. Nepočítám už aktivity jako pomoc s tvorbou nových produktů, návrhů na zlepšení shopu a kvalitní recenze, které potenciálního zákazníka ovlivní rozhodně víc, než nějaké hvězdičkové hodnocení. Miloushi, kolíček na nos! (pokud Miloush ≠ Radek, tak se omlouvám)
Miloush (10:35 - 25.08.2007)
Pertvs: Svobodné rozhodnutí Ti nikdo nebere. Opravdu můžeš hodnotit cokoliv jakkoliv, nic Tě neomezuje. Nebudu soudit, jestli něčemu rozumíš nebo ne, to ostatně víš nejlíp ty :-) Ale uvědom si, že díky Tvému hodnocení (a nedejbože třeba i Tobě podobným) má nějaká hra hodnocení, které je nesmyslně nízké a opravdu může odradit některé potencionální kupující. Když sem totiž přijde dvanáctiletý klučík a podívá se na wowko a uvidí hodnocení 2/5, tak se může sebrat a jít pryč. Přitom to hodnocení je nesmysl, hra je to naprosto srovnatelná s magicem. Bohužel on neví, že ji hodnotil někdo, kdo tomu vůbec nerozumí, jenom má nějakou alergii na wowko.
petrvs (10:04 - 25.08.2007)
Jako bývalý sběratel karet MtG a současný sběratel deskových her mám taky svou představu, kolik peněz je člověk schopen do těchto hraček vrazit. Je to rozhodutí každého člověka, stejně jako má každý člověk možnost svobodně vyjádřit svůj názor na stejnou věc.
To za prvé.
Za druhé si mohu hodnotit produkt podle libovolých kritérií, mohu ho hodnotit dokonce zcela nahodile - je to moje svobodné rozhodnutí. Etiku sem, prosím, netahejme - tak směšný problém, jako je tento, je pod rozlišovací schopností otázek morálky a etiky.
Za třetí a poslední se ničím nechlubím a už vůbec ne tím, že něčemu nerozumím; jak jsi na něco takového, dudášku, přišel? Pouze jsem v tomto případě použil jiné hodnotící kritérium, než fanatičtí sběratelé kartiček...
Elf helm palace (10:04 - 25.08.2007)
kolik by za toho tygříka bylo kreditů :D ?????
dudasek (04:24 - 25.08.2007)
mě se ten tygr líbí-wowko nehraji,ale jako sběratel snadno pochopím cenu,kterou určuje poptávka na trhu....jestliže na něco petrvs nemáš/nechceš utratit své peníze...tak prosím nehodnoť "kvalitu" produktu jako špatnou!je to od tebe velmi neetické-pomlouvat něco,čemu nerozumíš a ještě se tím chlubit.....
já třeba sbírám a hraji MtG...peníze na Black lotus bych i měl,ale bylo by mi líto s tak drahou kartou hrát,neboť i v supr obalech se karta malinko poškodí....foily si nechám posílat z USA,protože tady v ČR má některé kousky jen pár sběratelů a Ti se jich zbavují jen velmi neradi a jen v celých setech...a kdo zná kartu "Radiant, Archangel" z Urza's Legacy a má ji ve foil verzi,tak se ani moc nediví,že při skladové zásobě 0 kusů si třeba SCG počítá 50 dolarů....
petrvs (00:40 - 25.08.2007)
Falagar: Tvůj názor zase může připadat podivný mně, tak už to mezi lidmi chodí. Nechápu, proč by mělo být luxusní (nebo v tomto případě spíše domněle luxusní) zboží hodnoceno jiným metrem. Jako dobrý výsledek marketingového úsilí? Hodnotím jako zákazník, ne jako učitel ekonomické školy. Pro mě jako pro zákazníka má luxusní zboží přídech pohrdání zdravým rozumem, snobství a nemravného sebeobohacování na zbytečných potřebách některých lidí...
Je-li někdo ochoten platit polovinu průměrného platu za produkt s o několik řádů nižšími fixními náklady na výrobu - ještě to tento výrobek nestaví do automaticky luxusní třídy...
Falagar (20:07 - 24.08.2007)
petrvs: Hm, to mi přijde hodně podivné. Já zásadně nehodnotím hry, které neznám - dokonce nehodnotím ani expertní magicovky, i když jsem slušným hráčem jedné z jeho edic - Portalu. Přijde mi to vcelku nepoctivé. Jako kdybych hodnotil speciální edici šachů s mramorovými figurkami špatně jen kvůli tomu, že mi přijde drahá. To je mimochodem dost vhodné přirovnání k loot kartě - je to prostě zboží, které si pořídí jen vyvolení a málokdo jej prostě může i jen nabízet. Už samotný tento fakt, totiž onen punc luxusního zboží by měl být hodnocen pozitivně. To, že se takové šachy dají hrát stejně jako jejich varianta s figurkami vystříhanými z papíru je už věc úplně jiná.
petrvs (20:52 - 23.08.2007)
Objasním: nemám prostě rád WoW z více důvodů a není nikde psáno, že bych tento svůj názor nemohl vyjádřit hodnocením. Osobně jsem ho sice, jak píšeš, nehrál, ale u hry jiných hráčů jsem byl. Nadto spousta lidí hodnotí produkty nekriticky vysoko, takže působím jako antiinflační prvek.
A Tvůj argument ohledně odlákávání potenciálních zákazníků je produktu jako tato LOOT karta IMHO hovadina (kdo zná, ten ví - a hodnocení je mu putýnka - a kdo nezná, těžko koupí blbou kartičku za cenu odpovídající cirka půlce průměrnýho platu)...
Memphis (17:32 - 23.08.2007)
Necrolyte: To nemůžeš s určitostí říct, lidi jsou různí... ale nechám toho, právě proto, že jsou lidi různí, se vždy najde někdo, kdo hodnotí málo for fun a proto se to nebudu snažit dál pochopit, třeba mi to objasní sám petrvs?:)
Necrolyte (15:21 - 23.08.2007)
Podle mě na to hodnocení nikdo nekouká, pač každej ví, že prostě objektivní není. Pokud se rozhodnu koupit novou věc, tak spíš na základě recenze či diskuze....
Memphis (15:14 - 23.08.2007)
Necrolyte: Myslels 5/5 ne?:) To je trochu něco jiného, než potápět hodnocení produktu jen tak for fun (a aktivitu) a třeba odlákat potencionální zákazníky...
Necrolyte (14:12 - 23.08.2007)
A kde ja daný pravidlo,že se smí hodnotit pouze na základě vědomostí o produktu? Wowku ani trochu nerozumím a hodnotím 1/5 :)
Memphis (12:54 - 23.08.2007)
petrvs: Hej tebe nechápu chlape, proč hodnotíš v Hodnocení produktu produkty (karty) které jsi v životě nehrál a tím pádem asi sotva dokážeš posoudit jak jsou použitelné a ještě ke všemu jim dáváš tak malé hodnocení?!? Všude kde přijdu je v diskuzi petrvs a hodnocení produktu na 1/5. Hoď se do kupy, člověče, aktivita se dá huntovat i jinak...:D
petrvs (12:46 - 23.08.2007)
Příště by mohla přijít vzácná sběratelská verze Caylusu (Ystari’s Premium Limited Edition of Caylus II) se speciální grafikou a kovovými mincemi - limitované vydání (1500 ks) za bratru pouhých 49€ ;-)
Radek (12:55 - 23.08.2007)
No vyloučit se to nedá, cesty REBELu jsou nevyzpytatelné :-)
Elf helm palace (09:00 - 23.08.2007)
hmmm koukam že ste se rozjeli spíše v dražších věcech, boostery Legends a Antiquities, celej Odyssey foilově, 3 Loot karty( pokud se nepletu ) a Necrolytovy na vánoce slíbený Arabian Nights booster. Ptam se tedy: Co příjde příště??????
petrvs (06:00 - 23.08.2007)
když vidím ty ceny, jsem rád, že jsem sbírání kartiček opustil...
Necrolyte (00:06 - 23.08.2007)
Tak tohle je nejdražší karta WOWčka? No na Black Lotus nemá :)

Košík je prázdný.

R-LOGIN
NAŠI NEJLEPŠÍ

Nejpravidelnější návštěvník:

Necrolyte

DISKUZE A DOTAZY
HERNA
PORADNY
ŠEKY A KUPÓNY SEM!!!

Před odesláním kódu je třeba se zalogovat nebo zaregistrovat.

NÁŠ TIP
NEJPRODÁVANĚJŠÍ
SPOLUPRÁCE

naše ikonka:
RebelTeam e-shop - prodejna karetních a deskových her
spolupráce:
Piškvorky.net - zahraj si piškvorky online Největší katalog - internetových obchodů
Hledejceny.cz - akční ceny, shopy, obchody, slevy
internetové obchody, elektro, bílé zboží, parfémy
World of Warcraft TCG

CENÍK

Kompletní ceník

 

Platný pro den:
28. srpna 2008

MOŽNOSTI PLATBY

Dobírka Platba předem Osobní odběr Osobní odběr

SMĚNÁRNA

Copyright © 2006-08 Všechna práva vyhrazena.

Obchod: rshop@rebelteam.net | Chod stránek a reklama: mozek@rebelteam.net | Hlavní kontakty: Kontakty | Lidé: Zdeněk, Radek a Laďa

#  Rebelteam.net e-shop banner  #